Časté otázky

Kde se vyrábí produkty Geuther?

Veškerá výroba probíhá v Německu, v bavorském městě Kronach.

Jakým normám vyhovují produkty a použité materiály, které Geuther používá?

Všechny produkty související s bezpečností jsou opatřeny těsněním GS, zároveň jsou všechny naše produkty šetrné k životnímu prostředí a jsou zdravotně nezávadné, obzvláště pokud jde o uvolňování formaldehydu. Všechny plochy jsou v souladu s DIN 53160 a evropské normy EN 71 o bezpečnosti hraček. Milujeme naše životní prostředí, proto pro výrobu používáme recyklovatelný obalový materiál, vodou ředitelné barvy a původní druhy dřeva. Všechny používané materiály jsou v souladu s nařízením ministerstva zdravotnictví.

Jaké dřevo se používá pro výrobky Geuther, které jsou z masivu?

Na výrobky Geuther je použito kvalitní bukové dřevo z evropských lesů.

Je možné využít ohrádku pro spinkání?

Ano, ohrádku je možné využívat i jako postýlku. Do všech ohrádek lze dokoupit matrace a využívat ji tak jako druhou postýlku, například v obývacím pokoji nebo v přízemí.

Jsou zábrany vhodné pro venkovní použití?

Ne nejsou, neodolávají povětrnostním vlivům.

V jaké minimální vzdálenosti by měly být umístěny zábrany od krbu či jiného ohně?

Minimální vzdálenost zábrany od krbu či jiného ohně je 80cm.

Zakoupený výrobek má různé odstíny použitého dřeva, je to normální?

Dřevo je přírodní produkt, rozdíly v barvě a struktuře pouze zdůrazňují jeho pravost a individualitu. To se samozřejmě může projevit jako drobné rozdíly v odlescích či odstínu materiálu. Dřevo také přirozeně "pracuje", proto se může prodlužovat či zkracovat v závislosti na teplotě a relativní vlhkosti vzduchu.

U nového výrobku nám chybí drobný díl jako šroubky, hmoždinky, kličky. Co mám dělat?

Je nám líto, že nastal tento problém. Obvykle tato situace spadá do rozsahu stížností, nicméně v případě chybějící malé části u nově zakoupeného zboží, které lze zaslat poštou, uděláme výjimku a chybějící díl zašleme rovnou. Potřebovat budeme pouze kopii Vašeho dokladu o pořízení, název produktu, číslo zakoupeného dílu a samozřejmě popis chybějící části. Všechny potřebné informace naleznete v návodu k montáži. Budeme také potřebovat Vaši adresu, abychom věděli, kam máme chybějící díly zaslat.

Můžeme si od Vás objednat náhradní díly?

Bohužel to není možné, náhradní díly je možno získat pouze v obchodech.

Mám stížnost, na koho se mám obrátit?

Je nám líto, že nastaly komplikace, nejlépe uděláte, když se obrátíte přímo na prodejce, u kterého jste zboží zakoupili.

Jak mám postupovat, když mi zásilková služba doveze poškozenou zásilku?